TUDUNG TWIST XL – ADA LAPIK DAGU

Dah dapat blouse idaman mestilah nak ada tudung kan..Marilah tengok tudung pusing @ scallop kami yang terkini dari fabrik denim dan cotton comel macam model dia jugak tu.

tudung twist - hijau turqoise

tudung twist – hijau turqoise

Tudung twist xl - hijau tribal

Tudung twist xl – hijau tribal

Tudung twist xl - maroon paisley

Tudung twist xl – maroon paisley

Koleksi lengkap boleh anda lihat di www.telekungmusleema.blogspot.com

P1030932
ni jugak saiz xl
hijau abstract ada awning tapi tak ada lapik dagu
ALL TUDUNG TWIST ATAU SCALLOP
rm59.00 sahaja
nak tengok lagi kat www.telekungmusleema.blogspot.com

TUDUNG LAPIK DAGU – LYCRA SAIZ L, XL

 SET PINK DENGAN SARUNG TANGAN DAN STOKIN
FABRIK COTTON JC
RM70.00 (1 set)

SET HIJAU DENGAN SARUNG TANGAN DAN STOKIN
FABRIK COTTON JC
RM70.00 (1 SET)

peminat tudung syiria boleh pakai tudung nie
awning jenis soft afwning
ada lapik dagu – labuh saiz XL lebih kurang 21-22 inci, muka saiz standard

Log in kat www.telekungmusleema.blogspot.com ada banyak lagi

tudung saiz L, XL, 2XL dan 3xl jugak

TUDUNG CHIFFON ELLA DAN JUBAH MODEN

 hijabis musleema – purple
two layer –
rm49.00
 warna – pink, brown dan purple
masih available
RM49.00 SAHAJA  Dengan Pos
RM40.00 SAHAJA EXCLUDE POS YA

jubah cotton denim

warna purple – saiz 44
RM99.00 dengan pos laju malaysia
RM89.00 SAHAJA
 jubah moden purple
saiz 44
sale2

TUDUNG FAZLI FERINA – TERKINI 2012

Tudung Fazli Ferina Collection (FFC) menampilkan tudung awning lembut ala-ala syiria arab tu. Fabrik kami dari jenis cotton dan fabrik ala-ala spandex (bukan lycra).

 tudung saiz S – boleh dijadikan inner neck jugak
fabrik cotton berkualiti dengan klim puff di keliling
RM25.00 SHJ