KHIMAR AIDILFITRI KALI INI

Raya tahun ini kita pakai Khimar labuh ni pulak lah ya. Kita buat perubahanlah kan. Kerajaan pun berubah kita ikut sahaja perkembangan.  Memang pahit dan perit untuk yang kalah, kepuasan bagi yang menang. Tapi kita kena terus move on ikut arus perdana.

Kalau selalu pakai tudung ala-ala tu moh kita bertukar. Dari shawl belit leher dengan dada terjongket tu. Kita cari yang labuh tak kesah lah nak bershawl atau bertudung labuh ataupun Khimar yang jadi pilihan korang. Yang penting tutuplah aurat sebaik-baiknya.

Tak da nak kempen apa-apa pun, cuma mengajak muslimah ke arah yang lebih baik. Marilah kita buat peningkatan dari setahun ker setahun sebab umur kita pun makin singkat, so dari tudung yang singkat tukar ke Khimar pulak.

Kali ini kami kasi anda pilihan khimar yang ada awning dan berdagu atau khimar yang plain macam tudung bawal tu.

Khimar Chiffon Kelabu

Khimar Chiffon Kelabu

Contoh ada awning dan dagu ya

Labuh depan 25 inci

Labuh belakang 40 inci

RM65.00 SAHAJA 1MALAYSIA

3 PCS – RM180.00 DAN POS PERCUMA

LIMITED TO 50 PCS SAHAJA

Khimar Chiffon Awning

Khimar Chiffon Awning – warna hijau dan biru turqoise

Labuh depan 25 inci

Labuh belakang 40 inci

RM65.00 SAHAJA

Khimar Chiffon Berdagu

Khimar Chiffon Awning – warna kelabu dan dusty purple

Labuh depan 25 inci

Labuh belakang 40 inci

RM65.00 SAHAJA

khimar-piping

Khimar Chiffon Awning – Warna Purple dan pink

Labuh depan 25 inci

Labuh belakang 40 inci

RM65.00 SAHAJA

3 PCS – RM165.00 DAN POS PERCUMA 1MALAYSIA

LIMITED TO 50 PCS SAHAJA

BERKENAN NAK PAKAI KHIMAR RAYA SILA WASSAP

KAK BARIAH YA – 019-2883235

KHIMAR

KHIMAR BAWAL

WARNA DALAM STOK

KHIMAR PUTIH,

KHIMAR HITAM,

KHIMAR KELABU

 KHIMAR CHOCOLATE GELAP

KHIMAR BROWN

KHIMAR MAROON

KHIMAR UNGU

KHIMAR UNGU GELAP

KHIMAR BIRU GELAP

KHIMAR HIJAU GELAP

DAN KHIMAR PEACH

RM75.00 SEHELAI

3PCS – RM190.00 free pos 1Malaysia

MODEL

MODEL KHIMAR BAWAL

BERKENAN NAK PAKAI KHIMAR RAYA SILA WASSAP

KAK BARIAH YA – 019-2883235

MY SHOP

Speak Your Mind

*