BARU BARU TUDUNG DENIM FAZLI FERINA DAN ALA PEARL HAYA

TERBARU GABUNGAN FABRIC COTTON DAN CODROY
LAIN DARI BIASA
Kain dari fabrik cotton yang berkualiti tinggi. Saiz M dengan hiasan reben di sekeliling tudung.
visor dari fabrik codroy

REVOLUSI ARM EXTENDER

AQ82B (HIJAU STRIPE), AQ86A (LEOPARD JINGGA)
FABRIK DARI KAIN LYCRA TUDUNG, DIJAHIT LONGGAR SUPAYA TIDAK MENCENGKAM KE KULIT. SKIRT DIJAHIT GETAH DI PINGGANG SUPAYA STRETCHABLE

LIFE PHOTO SHOOT – AMEERA BLOUSE/NURSING BLOUSE

Sesekali kita tukar pulak lah, kalau selalu tengok gambar baju kali ini ade model sambilan volunteer nak jadi model untuk stok terbaru designmusleema nie. Nampaklah kelainan sedikit ya.
Jubah hijau dan coklat nie cuma boleh untuk saiz s dan m sahaja, kain jenis lycra, tuan rumah pun teringin tapi tak der saiz so lupakan ajerlah ya.
jubah hijau + coklat RM90.00 – SOLD
AMeera yellow ni boleh berfungsi untuk nursing jugak ya.
ameera blue – S, xl sahaja
untuk kod boleh refer dekat entry dibawah ya,

SYAWAL LAGI

 AQ222 (PINK FLORAL),
RM45.00
XS – 2XL

 (RM45.00)
RM42.00

BLOUSE NURSING BARU
BN30 (BLUE PINK)
 S, M, L
sesuai juga untuk si dara dan Wanita yang tidak menyusukan juga.
Fabrik lycra yang sejuk dan nyaman dipakai.

LAGI ARM EXTENDER BARU

Apa kata kita labuhkan tshirt yang singkat dan berlengan pendek dengan arm extender. Anda akan nampak lebih manis dan santun. Kelainan produk ini dibuat seakan lengan baju yang asli, tidak melekat seperti sarung tangan biasa ya. Getah di pangkal lengan tidak terlalu mencengkam dan panjang hingga ke pangkal lengan.

SIZE M (WITH SKIRT EXTENDER)
RM29.00
ARM EXTENDER
SIZE S – XL
RM14.50
FABRIK COTTON
kuning, putih stripe
fabrik lycra
RM25.00 with pos 
KLIK KAT LINK NIE JUMPALAH NANTI