SHAWL RAYA 2016 – BILA SHAWL BERMUKA-MUKA

TUDUNG DUA MUKA

Shawl DUA MUKA

Labuh Shawl Saix XL

RM55.00 sahaja

Warna hijau gelap dan coklat gelap

Tudung dua muka cotton

Shawl dua muka cotton – kelabu emobssed dan hijau gelap

HA HA bukan orang jer pandai bermuka-muka shawl pun dah pandai yong.

Orang dua muka ni bahaya, jadi gunting dalam lipatan tapi shawl dua muka buat pemakainya anggun bergaya.

Kali ini kami perkenal shawl dua muka dari fabrik cotton embossed dan cotton glitter. Berglit-glit lah kita yer.  Siapa suka shawl printed can go tu tudung dua muka cotton embossed siapa suka shawl plain boleh terjah shawl cotton glit-glit kami ni ada warna hijau gelap dan coklat.

Shawl hijau gelap ada awning dengan kemasan dari fabrik cotton tebal so awning tu tidaklah melepek kat kepala bila dipakai.  Shawl coklat gelap pulak dari awning tudung dari jenis kain yang sama jadi bila dipakai macam tudung syiria yer ia melekap di kepala.

 

MY SHOP

Speak Your Mind

*